Wednesday, August 19, 2015

wszystkie sierpniowe miniaturki- posumowanie kosmetycznych przesyłek

Zebrałam obok siebie wszystkie sierpniowe subskrypcyjne przesyłki.
Na pierwszym miejscu jest bezapelacyjnie Target. Na drugim Ipsy a na trzecim Birchbox.


Już niedługo powinno pojawić się jesienne pudełko kosmetyczne sklepu Walmart :)
Nie trzeba na nie polować tak jak na Target Beauty Box- wystarczy zaprenumerować je na stronie internetowej Beautybox.Walmart.com *KLIK* (przesyłka w USA). Pojawia się co 3 miesiące, czyli 4 razy w roku. Ostatnio byłam zadowolona z zawartości *KLIK*. Jestem ciekawa co znajdzie się w jesiennym pudełku.


Buziaki!

8 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!