Sunday, August 9, 2015

zdjęciowy post z przebieralni Marshalls

Dzisiaj zapraszam Was do marshallsowej przebieralni. Byłam na ubraniowych zakupach. Polowałam na letnie bluzki bez rękawów. Są straszne upały i inne fasony nie wchodzą w grę :)

witam serdecznie :)
wybrałam się na zakupy w sukience i z przyczyn technicznych nie jestem w stanie pokazać żadnej z bluzek na sobie ;)
(sukienka z H&M)
bluzki zaprezentuję Wam na wieszakach :)

zabrałam ze sobą do przymierzalni 9 bluzek 
Na poniższych zdjęciach pojawia się na dole taka malutka różowa plamka- to wina mojego obiektywu w telefonie :( Kiedyś upuściłam go na ziemię i od tego czasu na zdjęciach pojawia się taka nieduża różowawa kropeczka.. Żadna z bluzek nie jest poplamiona ;)

numer 1: szara i szeroka..
okazało się, że z szarościami jest mi zupełnie nie po drodze ;)

numer 2: cudna, jedwabna, miętowa bluzka z koronkowymi detalami

numer 3: koralowa i przewiewna, z tyłu troszkę dłuższa

numer 4 i 5: (dwie takie same w dwóch rozmiarach S i XS)
przewiewna, turkusowa i z przyjemnymi detalami na ramionach

numer 6:
zdjęcie nie wiedzeć czemu wyszło żółte :(
niebieska, jedwabna bluzka z ciekawymi dekoltami

numer 7:
biała, prosta bluzka z delikatnym kulkowym łańcuszkiem przy dekolcie (plus łańcuszkowy zwis na środku)

numer 8:
czarna bluzka, udziwniona z przodu i dłuższa z tyłu

numer 9:
chabrowa, zwiewna z kokardką z tyłu
Zdecydowałam się na 4 z powyższych bluzek :)
Buziaki!

24 comments:

  1. Miętowa i koralowa są śliczne :)

    ReplyDelete
  2. 2 i ostatnia najbardziej mi się spodobały :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. nad każdą bardzo się zastanawiałam :)

      Delete
  4. Fajne, zwiewne bluzeczki, uwielbiam takie. Na upalne lato są idealne :)

    ReplyDelete
  5. No i fajnie :) Ja bym wzięła chyba wszystkie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kusiły wszystkie :)
      ale wybrałam te które najbardziej mnie zauroczyły

      Delete
  6. Sukienka na Tobie + numery 1 i 2 najładniejsze i takie bardzo letnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukienka moja ulubiona <3
      niestety w numerze 1 byłam straszne wybladzona i jakś taka nieswoja.. nie mój kolor :)

      Delete
  7. wzięłaś białą? bo wygląda ciekawie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. biała strasznie prześwitywała :( nie lubię tego..
      na wieszaku wyglądała lepiej :)

      Delete
  8. Wszystkie maja świetne kolory :) ale ta mietowa jest piekna!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. uwielbiam to, ze każdemu podoba się coś innego :)

      Delete
    2. Ale to nie zmienia faktu, że pierwsza szara- najbardziej mi się podoba, a ta różowa ma piękny kolor, ale krój nie dla mnie! :)

      Delete
  10. Oj w Polsce też upały :/ i najchętniej bym w stroju kąpielowym chodziła ;)

    ReplyDelete
  11. Lubię takie mgiełki :) Miałabym ciężki wybór :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!