Wednesday, September 2, 2015

bardzo różne inspiracje pinterest

Oto co dzisiaj wybrał dla mnie Pinterest.
Wszystkie poniższe zdjęcia nie są moja własnością i pochodzą ze strony pinterest.com

kolorowe piórka

bukiet bzu <3

pierścionki śnieżynki
(mam wrażenie, że zaciągałyby wszystkie ubrania- szczególnie swetry)

lawenda

kamienie :)

cudna sukienka :)

delikatne pierścionki

muszę sobie zrobić podobny naszyjnik <3

jeżynki

złote gałązki <3

lawenda

moje ukochane kwiaty- jaskry

lubię takie

pomysł na zapakowanie prezentu

cudny bukiet <3

:)

podobaja mi się takie zakupy

perły i koronki

chcę taki <3

znam to aż za dobrze :)

uwielbiam perły

i takie pierścionki <3

lubie to

różyczkowy pierścionek

cudny wianek
Buziaki!

6 comments:

  1. Uwielbiam te fotki i Pinteresta :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam lawendę, mam jej mnóstwo w ogródku... niestety już przekwitła.

    ReplyDelete
  3. Śliczności!
    Perły i koronki... A zresztą wszystko piękne, oprócz pozy pani w sukience - ta akurat jest dziwna :D
    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  4. Te lawendy przepasane fioletową wstążką przypomniały mi jak widziała kiedyś u jednej pani w ogródku fioletowe irysy które były powiązane fioletowymi wstążkami i wiązane w kokardy, niesamowicie to wyglądało :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!