Friday, September 25, 2015

dolarowe szaleństwo kosmetyczne- czyli promocji ciąg dalszy

Kilka dni temu pokazywałam Wam asortyment kosmetyczny w sklepie '99 cents only store'. Udało mi się odwiedzić inny sklep tej sieci. Okazuje się, że towar w różnych lokalizacjach jest zupełnie inny.
Tym razem było bardzo dużo lakierów do paznokci i kolorówki do ust :)
Zrobiłam też małe zakupy.

pudry Maybelline, pigmenty Color Tattoo, pazurki, cienie wypiekane Maybelline, cień w kremie CoverGirl..

puder prasowany FITme Maybelline w moim odcieniu :D

wypiekane cienie Maybelline

pigmenty Color Tattoo

limitka lakierów do paznokci Maybelline

kremy BB i podkłady w batdzo ciemnych kolorach

pudełko z lakierami

kolejne

lakier NUNACE- marka Salmy Hayek

lakiery Rimmel, Maybelline i Sally Hansen

lakiery Wet'n'Wild

pudełko z kredkami do oczu

'smoky eyes' od Maybelline

Rimmel i Maybelline

kredki Wet'n'Wild

jeszcze więcej lakierów

Sally Hansen

Fuzzy Coat SH i Color Show Maybelline

różności

Sugar Shimmer od SH i CoverGirl

jeszcze więcej SH

ostatni karton z lakierami :)

:)

kolorówka do ust

lakiery do ust Rimme Show Off (niestety większość była wymacana i upaćkana)

pomadki z serii Kate od Rimmel

też były niestety w większości sponiewierane :(

róż w sztyfcie Maybelline
Udało mi się wybrać kilka kosmetyków z nienaruszoną pieczęcią :) (za dolara od sztuki aż żal było nie barć)
Pomadkę Kate, lakier do ust Show Off, lakier NUNACE, puder Maybelline i pomadkę Whisper od Maybelline. Pokażę Wam jak uda mi się zrobić sensowne zdjęcia :)
Buziaki!


3 comments:

  1. dlaczego w Polsce nie ma sklepów z lakierami za 99gr? ;( zamieszkałabym w nim chyba :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!