Saturday, September 26, 2015

dolarowe zakupy kosmetyczne- mega okazja cenowa

Moja druga tura zakupów z dolarowej promocji.
Za każdy z poniższych kosmetyków zapłaciłam 99 centów (plus podatek). Wszystkie produkty są nowe i mają długa datę ważności.


lakier do paznokci NUNACE- markę stworzyła Salma Hayek

Tiger Lily 430

przepiękna fuksja

puder prasowany Maybelline FITme!

w kolorze 135 Creamy Natural

będzie idealny jak troszkę zblednę zimą ;)

w opakowaniu jest lusterko i gąbeczka/puszek 

pomadka Color Whisper Maybelline

w kolorze 25 Lust for Blush

zaczęłam jej używać jak tylko wyszłam ze sklepu i bardzo ją polubiłam <3

lakier do ust Show Off Rimmel

kolor 201 Slostice

wygodny aplikator i miła konsystencja

pomadka Rimmel z serii Kate

numer 110 (czerwony koral)

nie będę jej słoczowała, bo zamierzam ją komuś podarować

lakier do ust na górze i pomadka Color Whisper na dole
Buziaki!

2 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!