Tuesday, September 22, 2015

dolarowy piasek OPI- Blue-Berry Sweet on You

Przez kilka dni miałam na paznokciach lakier OPI. Niebieski piasek Blue-Berry Sweet on You. Kupiłam go na mega przecenie w jednym z moich ulubionych dolarowych sklepów.
Lakier sprawował się dobrze. Nałożyłam dwie warstwy na bazę Essie. Nie użyłam topu, bo na ulotce dołączonej do opakowanie producent napisał, że lakier bez topu będzie matowy z piaskowymi drobinkami. Następnym razem użyję topu SV bo nie zależy mi na matowym wykończeniu (które w tym przypadku nie było wcale matowe ;)
Lakier utrzymał się w dobrym stanie przez dwa dni, potem zaczął odpryskiwać.
Nie miałam problemu ze zmywaniem go z paznokci. Trzeba było włożyć w zmywanie więcej wysiłku niż przy klasycznym lakierze, ale nie był tak uciążliwy jak brokatowy.

w słońcu jakoś tak troszkę blado wygląda

nazwa i numer

w sztucznym świetle troszkę lepiej :)

dwie warstwy bez topu

druga ręka
Zostały mi jeszcze dwa lakiery z tej serii. Niebiesko-zielony That's what I Mint i fioletowo-liliowy I Lilac Gumdrops :)
Buziaki!


5 comments:

  1. Bardzo podoba mi się ten lakier ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    ReplyDelete
  2. Ciekawa jestem tego niebiesko-zielonego...

    ReplyDelete
  3. Piękny, od razu wpadł mi w oko :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!