Wednesday, September 16, 2015

kosmetyczne zakupy z mega wyprzedaży

Osiem moich zdobyczy z wczorajszej kosmetycznej wyprzedaży.
Wszystkie kosmetyki są pełnowartościowe i mają długa datę przydatności.
Każda z poniższych rzeczy kosztowała 99 centów (plus kalifornijski podatek 9%)


dwa opakowania przyklejanych paznokci Fing'rsPrints

w całej okazałości

paznokcie imPRESS w wersji frencz

rozświetlający korektor pod oczy

korektor na niedoskonałości

trzy piaskowe lakiery Nicole by OPI

I Lilac Gumdrops

Blue-Berry Sweet on You

That's What I Mint

wesoła gromadka za niecałe $10
Buziaki!

11 comments:

  1. pokaż koniecznie lakiery na pazurkach:) piasek opi mam i uwielbiam, ciekawa jestem, czy te tez będą dawały taki zachwycający efekt

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokażę :)
      lubię piaski i mam nadzieję, że te się sprawdzą

      Delete
  2. Wczoraj Ci pisałam, że będąc w tym sklepie z chęcią bym się skusiła na korektor...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. o tak :) zdecydowanie jena z lepszych okazji :D

      Delete
  4. Replies
    1. bardzo lubię takie szaleństwa :)
      jak miło Cię widzieć :)

      Delete
  5. lakiery :P a te korektory są moim marzeniem, ale nieprędko będą w Polsce ;/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!