Wednesday, September 9, 2015

kosmetyczne zakupyz ROSSa- Michael Todd w mega cenie

Wczoraj pokazywałam Wam półki i alejki w ROSSie.
Dzisiaj czas na malutkie zakupy kosmetyczne.
Pauliny (xbebe18) na Instagramie widziałam maskę Michael Todd z ROSSa (za $5,99). Postanowiłam zapolować na coś z tej marki u siebie. Miałam szczęście :)

organiczne sera Michael Todd
wersja z kwasem hialuronowym i witaminą C
wersja nawilżająca

oba opakowania były zafoliowane
(lubię mieć pewność że nikt nic nie macał)

ceny
w porównaniu do ceny regularnej, aż żal było nie brać

dwa pompkowe dystrybutory

kosmetyki bardzo się różnią wyglądem

po prawej serum nawilżające (białe) ma konsystencję lepkiego żelu
po lewej serum z kwasem hialuronowym i witaminą C (ma konsystencję żelowego kremu)

zaczynam przygodę z serum hialuronowym
serum nawilżające czeka w kolejce
Buziaki!

8 comments:

  1. tak jak na opakowaniach :)
    $37 za sztukę

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę Ci dostępu do takich kosmetyków

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu w USA jest lepszy dostęp do takich kosmetyków.. to prawda
      ale ja i tak zawsze będę powtarzać, ze tęsknię za polskimi kosmetykami, które są tu kompletnie niedostępne ;)

      Delete
  3. Cudze chwalicie.. jak to się mówi:) a pewnie za granicą większość polek tęskniłaby za polskimi kosmetykami :D

    ReplyDelete
  4. Zaciekawiły mnie te produkty :).

    ReplyDelete
  5. Cena zachęca :) Jakbym mogła, również skusiłabym się na te cudeńka.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!