Saturday, September 12, 2015

kosmetyczno-gadżetowe zakupy z TJ Maxx

Moje ostatnie zakupy z TJ Maxx.

wesoła gromadka

ogromna woda termalna <3

mega cena :D
dzięki Paulinka za cynk :*

400ml mega pojemność

zapach Radiance Britney Spears

który wraca do sklepu, bo zdecydowanie się nie polubiliśmy

pojemny portfel
tak naprawdę poluję na skórzany egzemplarz, ale w 5 sklepach nic nie znalazłam :(
mój obecny jest w stanie rozsypki po kilku latach używania i musiałam jakiś wybrać

tył

dwukomorowy

rajstopy w kremie
'opalają' nogi do pierwszego mycia

cena

dwa lakiery Essie

mleczny baby's breath i matowy różowy just stitched

ceny 
Buziaki!

5 comments:

  1. Podobają mi się lakiery chociaż sama rzadko sięgam po takie nudziaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u kogoś wyglądają pięknie, a u siebie? blado :D

      Delete
  2. Buteleczka zapachu Britney wygląda świetnie ;) A te rajstopy w kremie mnie bardzo ciekawią, błagam szybko pisz co o nich myślisz ;D

    ReplyDelete
  3. Z tego zestawu skusiłabym się na lakiery Essie:) Śliczne...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!