Tuesday, September 15, 2015

mega okazja- drogeryjne kosmetyki znanych marek za 99 centów

Dobra wiadomość dla czytelników z USA, którzy mają w swoim stanie sieć sklepów '99 cents only store'. Trwa tam promocja na kosmetyki drogeryjne znanych marek. Między innymi: Maybelline, L'Oreal, OPI, Sinful Colors, Essie, imPress.. Lakiery do paznokci, paletki cieni, korektory, cienie w kremie Color Tattoo, naklejki na paznokcie.
Dzisiaj dostałam oczopląsu. Zrobiłam kilka zdjęć i zakupy :D
Zaopatrzenie i dostępnść danych marek zależy od poszczególnych sklepów. U mnie był stół z kilkoma pojemikami:

stół w całej okazałości

cena za każdy kosmetyk (na niektórych były przyklejone wyższe ceny, ale przy kasie i tak wszystko wyrównywało się do 99 centów)

paletki cieni, podkłady, pomadki, naklejki na paznokcie..

różności

lakiery

OPI

Sally Hansen i Maybelline

różne rodzaje i kolory

naklejki na paznokcie

tipsy

oczopląs

było w czym wybierać

kolejne lakiery

jeszcze więcej lakierów

:)

Wet'n'Wild i Black Radiance

masełka do ust

Bubblegum Bloom

cienie

paletki cieni, Color Tattos, podkład w musie

paletki Maybelline

cienie w kremie Maybelline


bardzo zachwalane korektory Maybelline Age Rewind

Color Tattoos

te chyba z limitowanych kolekcji

ostatni rzut oka :)

Wybrałam sobie kilka rzeczy. Trzy lakiery do paznokci, trzy opakowania sztucznych paznokci, które po przyklejeniu nie niszczą płytki i dwa korektory :)
Buziaki!



9 comments:

  1. O ja! Pochwal się co dokładnie kupiłaś ;)

    ReplyDelete
  2. ojej :D ale super promocja, zazdroszcze! a tych korektorow jestem bardzo ciekawA:)

    ReplyDelete
  3. Ci to umieją zorganizować wyprzedaż :)

    ReplyDelete
  4. Jeeeej czemu w Polsce nie ma takich sklepów :(

    ReplyDelete
  5. Też bym się skusiła na korektor...

    ReplyDelete
  6. te lakiery to bym chyba wszystkie kupiła :D takie tanie

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!