Tuesday, September 1, 2015

mój ulubiony wysuszający top do paznokci ostatnich miesięcy

Mój ulubiony wysuszający top do paznokci zgęstniał do tego stopnia, że nakładanie go zrobiło się bardzo uciążliwe i niewygodne. W sumie po ponad roku użytkowania miał prawo ;)
Nie szukałam daleko jego następcy. Kupiłam dokładnie taką sama buteleczkę. Seche Vite.

zgęstniały egzemplarz 

jak znajdzie się coś działającego, to dobrze jest się tego trzymać :)
Nie planuję w najbliższym czasie zmieniać topu. SV radzi sobie z całkowitym wysuszeniem 2-3 warstw lakieru w kilka minut. To mi bardzo odpowiada :)
Buziaki!

4 comments:

  1. u mnie ten produkt kompletnie sie nie sprawdza:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie to samo, na pewno nie kupie, cale szczescie, ze kupilam tylko 2ml

      Delete
  2. Polecam zakup Seche Restore Thinner (Rozcieńczacz do lakieru) zamiast nowej buteleczki wysuszacza, sprawdza się też do innych lakierów.

    ReplyDelete
  3. mam go i uwielbiam:) mój jeszcze nie zgęstniał, ale liczę się z tym, że może to zrobić:/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!