Monday, September 28, 2015

u mnie bez szans na jesień :( dobrze że są internety

Tu gdzie mieszkam nie ma jesieni.. Cały czas jest gorąco. Temperatura nie spada poniżej 30 stopni. Strasznie tęsknię za chłodkiem, ciepłymi swetrami, szalami i deszczem.
Jesienna aura pojawi się u mnie w okolicach stycznia. Takie uroki Kalifornii.
Dobrze że są internety, to chociaż troszkę popatrzę na jesień ;)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com i nie są moją własnością.

świeczniki ze słoików i jesiennych liści

ozdobne ziarna kukurydzy

jesienny stół

latarenki wypełnione jesienią

stół ogrodowy

ozdobne dynie ze swetra

ciepłe koce

figi i ser

słodkości

dyniowy placek

mmmmmmm

jesienny kocurek kominkowy

trawnikowy kot liściasty

dyniowe pole

przekrój życia listka

uwielbiam brzozy

jesienny jeżyk

kominek <3

ciepłe skarpecioszki

będę na taką polowała

uwielbiam duże chusty

i długie asymetryczne swetry

i to ładne ;)
Buziaki!

10 comments:

  1. Patrząc za okno jesienią widzę tylko chłód, mgłę i deszcz :P

    ReplyDelete
  2. Dla mnie cały rok mógłby wyglądać jak wrzesień i październik :)

    ReplyDelete
  3. Ja z kolei tęsknię za słońcem i to bardzo. Klimat Wysp Brytyjskich jest nieznośny i przez większą część roku jest zimno, ponuro i padaaaaaa...Ten deszcz jest chyba najgorszy. Do zimna idzie się przyzwyczaić ale do deszczu w moim przypadku już nie:(
    Słoiki z jesiennymi liśćmi są fantastyczne i zjawiskowe. Z chęcią sama wykonałabym podobne:)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam jesień, nie mogłabym mieszkać gdzieś, gdzie jej nie ma:) Wybrałaś fajne zdjęcia, ja też często szukam inspiracji na pinterest:)

    ReplyDelete
  5. Ty zazdrościsz pogody nam, a my zazdrościmy Tobie! Ah, zawsze tak jest... podobnie z włosami - te co mają kręcone chcą proste, i na odwrót ;)

    ReplyDelete
  6. Znam ten ból. Ja mieszkam na Wyspach Kanaryjskich. O jesieni można pomarzyć, troche ochłodzi się w okolicach końca listopada i grudnia aż do lutego ( z 35'C spadnie do 24:D ).
    Tak patrze na zdj znajomych jak ubierają swoje maluchy w fajne sweterki, szale i czapki, a mój śmiga w krótkim rękawku cały rok :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!