Friday, September 18, 2015

uchylam rąbka tajemnicy- wrześniowe przesyłki kosmetyczne (w tym miesiącu jest dobrze :)

Trzy wrześniowe przesyłki subskrypcyjne. Pudełka: Birchbox i Target Beauty Box oraz kosmetyczka Ipsy.
Muszę przyznać, że we wrześniu jestem zadowolona :) Wszystkie pudełka mają w sobie coś, co z pewnością mi się przyda.

Target Beauty box jest taki duży, że ledwo udaje mi się (na siłę) wyciągnąć go ze skrzynki (i jest pognieciony)

w tym miesiącu znajdziemy tutaj kosmetyki do pielęgnacji włosów

w kosmetyczce Galm Bag znalazłam coś bardzo dobrego do brwi

Birchbox zachwycił mnie przecudnym zapachem <3

uchylam rąbka tajemnicy ;)
Dajcie znać w jakiej kolejności chcecie zobaczyć dokładną zawartość każdej przesyłki :)
Buziaki!

5 comments:

  1. Target Beauty box zdecydowanie najlepszy, Galm Bag i chyba najsłabszy jest Birchbox, więc proponuję taką kolejność :D

    ReplyDelete
  2. uwielbiam boxy ;D Pokaż najpierw targeta;D

    ReplyDelete
  3. Kosmetyczkę Galm poproszę! :D Chcę zobaczyć produkt z NYX!

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się zawartość beauty boxa:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!