Friday, October 30, 2015

kolejna miniaturka w perfumowej kolekcji- jaśmin i słoneczna plaża

Podczas ostatniej wyprawy do Marshalls wpadła mi w ręce miniaturka wody perfumowanej Jennifer Aniston. Nie ukrywam, że już od jakiegoś czasu byłam bardzo ciekawa co to za zapach.
Mała pojemność i niska cena przekonały mnie do zakupu :)

7,5ml z atomizerem <3

opakowanie

cena :)

nuty zapachowe:
jaśmin, piżmo, lilia, fiołek, drzewo sandałowe, cytrusy, bursztyn, róża
Bardzo delikatna kompozycja. Jaśmin, słońce nad morzem, zapach opalonej skóry, olejku do opalania i odrobina piżma. Całkiem przyjemna propozycja na ciepłe, kalifornijskie jesienne dni ;)
Jedynym minusem jest krótka trwałość na mojej skórze :(
Buziaki!

2 comments:

  1. Takie miniaturki to fajna sprawa ;) Ciekawi mnie zapach tych perfum, szkoda tylko, że nie są zbyt trwałe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najbardziej lubię miniaturki- nawet jak zapach jest nietrwały (taj jak w tym przypadku) nie muszę się męczyć z wielką butelką ;)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!