Thursday, October 8, 2015

najlepsze pocieszenie po słabym tygodniu

Miałam wyjątkowo beznadziejny tydzień. Nie wnikam w szczegóły. Był słaby i już.. Na szczęście już mija. Z takich słabych wydarzeń trzeba czerpać i zdobywać doświadczenie. Ja staram się to robić za każdym razem..

Na poprawę humoru zrobiłam sobie mały prezent.
Dzisiaj w Marshalls zauważyłam na półce przy kasach kubek w koty. Większość kotów ma poważne miny, kilka jest znudzonych i kilka uśmiechniętych. Zazwyczaj zastanawiam się nad każdym zakupem. Tym razem nie myślałam ani chwili. Wygrała spontaniczność. Chwyciłam kubek i poszłam z nim do kasy :)

kotełki

<3

nie mogłam przejść objętnie

w tle krąży Nuszkis

ten na górze się uśmiecha :3

Nuszkisława widziana z góry

kubek został zaakceptowany
Buziaki!

18 comments:

  1. Taki kubek też bym chętnie przygarnęła :)

    ReplyDelete
  2. Ja też widziałabym taki kubek u siebie :)

    ReplyDelete
  3. Uroczy :) mam w domu sporo kubków, ale ostatnio w sklepach widziałam tyle ladnych kubków, ze chetnie powiekszylabym swoja kolekcje :)

    ReplyDelete
  4. Z natury nie jestem kociarą ale kubeczek jest naprawdę uroczy. Spontaniczność górą:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami cieszę się, że spontaniczność bierze u mnie górę :)

      Delete
  5. Replies
    1. kotki mają specjalne miejsce w moim życiu :)

      Delete
  6. Kasiu, uwielbiam Twoje pozytywne podejście do życia. trzymaj się cieplutko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :*
      ja też je uwielbiam ;)
      pozdrowienia i buziaki!

      Delete
  7. Piękny kotek!
    Co by się nie przytrafiło to już minęło, ja też miałam nieciekawy czwartek...
    Same nieszczęścia mi się przytrafiały!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jest! to już minęło :)
      pozdrawiam i przytulam!
      :*
      i życzę miłego kolejnego tygodnia z czwartkiem włącznie ^^

      Delete
  8. Moj tydzien pobil swa beznadziejnoscia wszystkie moje tygodnie w tym roku, wiec jak cos, jestem z Toba.
    Kubek jest fantastyczny, dzis planuje wizyte w Marshall's moze u mnie tez takie beda, :))

    ReplyDelete
  9. Moj tydzien pobil swa beznadziejnoscia wszystkie moje tygodnie w tym roku, wiec jak cos, jestem z Toba.
    Kubek jest fantastyczny, dzis planuje wizyte w Marshall's moze u mnie tez takie beda, :))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!