Thursday, October 29, 2015

moja jedyna kosmetyczna słabość..

Jest jedna rzecz, której nie mogę się oprzeć na kosmetycznych zakupach.
Zapachy <3
Jak trafi się jakaś miniaturka (najbardziej lubię miniaturki), albo pełnowymiarowy zapach w atrakcyjnej cenie to nie ma mocnych, żeby nie znalazły się na mojej półce..
Już od dawna wiecie, że nie mam jednego ulubionego zapachu. Mam kilka takich, które bardzo bardzo lubię i jak mi się skończą to do nich wracam, ale nie mam jeszcze tego jednego- jedynego.
Postanowiłam ogarnąć wszystkie zapachy jakie mam.
Podzielę moje zbiory na jakieś grupy, bo jest tego sporo..
Na zdjęciu jest to wszystko co trzymam w łazience:


Reszta zbiorów jest w sypialni, w torebkach, w samochodzie i w innych miejscach do których czasami zaglądam :)
Macie jakieś słabości kosmetyczne?
Buziaki!

14 comments:

  1. Wow! Ja mam 4 zapachy i wydawało mi się, że mam sporo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak miałam cztery to też mi się wydawało że mam sporo :D

      Delete
  2. Śliczności :) Też mam manię perfumeryjną ale mam przykaz nie przekraczania 20 sztuk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jedyna kategoria kosmetyczna gdzie nie mam limitów ;)

      Delete
  3. o mamusiu! można jeszcze pokusić się o kolekcjonowanie... flakoników- i kolejny powód do zakupów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj nie.. :) nie miałabym miejsca na trzymanie flakoników ;)

      Delete
  4. Ooo chętnie przyjrzę się Twojej kolekcji :)

    ReplyDelete
  5. U mnie zapachy to ogromna miłość, choć ze względów finansowych ostatnio jest ukrócona. Uwielbiam też cienie i pędzle, a i koło pachnących płynów do kąpieli nie przejdę obojętnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak.. zapachy potrafią nadszarpnąć budżet (dlatego najbardziej lubię miniaturki)

      Delete
  6. Huh, ależ masz kolekcję! Faktycznie można to nazwać "słabością" :) ja mam 5 buteleczek perfum i 4 mgiełki i myślałam, że to dużo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak.. to moje największa kosmetyczna słabość..
      5 buteleczek perfum i 4 mgiełki to też całkiem niezła kolekcja :)

      Delete
  7. U mnie też się wszyscy dziwią, że mam kilka butelek perfum :D Ale moją słabością są peelingi do twarzy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam chyba dwa peelingi :)
      zdecydowanie zapachy wygrywają ;)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!