Thursday, October 1, 2015

najpiękniejsza fuksja ostatnich miesięcy- NUANCE od Salmy Hayek

Tiger Lily. Lakier do paznokci NUANCE- marki stworzonej przez Salmę Hayek. Kupiłam go za $1 na wielkiej kosmetycznej wyprzedaży.
Pomalowałam nim paznokcie zaraz po zakupach i mam go do teraz (szósty dzień). Zdjęcia robiłam drugiego dnia od pomalowania.

<3

jedna warstwa bardzo dobrze kryje, ale na paznokciach mam dwie

i top SV

opakowanie

nazwa i numer

uwielbiam fuksję

ten kolor przypomina mi mój ulubiony lakier ORLY La Vida Loca

<3

w słońcu


Buziaki!

8 comments:

  1. O kurczę, wygląda jak kolor zdjęty z mojego storczyka :D

    ReplyDelete
  2. Piękny kolor ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    ReplyDelete
  3. Masz rację śliczna jest. Zapraszam do mnie, gdzie w ostatnim poście również pokazywałam śliczną fuksję. Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  4. Nie jestem w stanie się z Tobą nie zgodzić *_*

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!