Saturday, October 3, 2015

niewyraźny Michaels- czyli szpieg z trzęsącą się ręką

Dzisiaj byłam na zakupach w Michaels (moim ulubionym sklepie dla artystów i hobbystów). Zdecydowałam się zrobić dla Was kilka zdjęć. Chodziłam, oglądałam, wybierałam, podziwiałam i w międzyczasie robiłam zdjęcia. Jak zgrałam je na komputer- okazało się że większość jest mało wyraźna :( Taki dzień..
Postarajcie się wyobrazić sobie, że są piękne i wyraźne ;)

materiały do robienia kartek i pakowania prezentów

kleje, dziurkacze i zszywacze

różne rodzaje papierów

brokaty

pieczątki

kotki wyszły wyraźne ;)

naklejki

ozdoby w stylu 'vintage'

papierowe kwiatki

kwiatki i motylki

kryształki i perełki do naklejania

narzędzie do robienia biżuterii

i tu też

materiały do robienia biżuterii

i tutaj też

koraliki <3
akurat była promocja na wszystkie koraliki z zieloną zawieszką (minus 60%)

białe

brązowe

zielone

turkusowe

niebieskie

kolorowe

z bliska

koralowe i czerwone

fioletowe

czarne

metalowe

biżuteryjne gadżety

wyprzedaż

drewniane skrzynie

ramki

pudełeczka i szkatułki

tabliczki i ptasie domki

farby akrylowe i pędzle

dla miłośników origami

zakatek mydlany

bazy mydlane

:)

gotowe ozdoby z mydła: muszelkowe

gotowe kwiatki do ozdabiania mydła

gotowe lilijki z masy mydlanej

były też sześcianiki
swoją drogą zastanawiam się jak bardzo trzeba być leniwym, żeby nie robić samemu takich rzeczy- tylko je kupować.. 

zakątek świecowy

profesjonelne farby akrylowe

i pędzle

jak ktoś ma mało czasu i wieki obraz do namalowania  to ten pędzel jest idealny ;)

ołówki i węgiel

zabawki dla dzieciaków

Boże Narodzenie

brokatowe stroiki

jesienne bukiety

i girlandy

domowe ozdoby

w promocji -60%

szklane bombki

ozdoby świąteczne

w jasnych kolorach

cukierniczy zakatek

same słodkości do ciast i babeczek

wełna

i tu też

świeczniki

wstążkowe girlandy

ozdobne siatki i koronki

tutorial: jak zrobić pająka z włochatych drucików i pompona :3

gumki i opaski do włosów

można je nosić jak bransoletki :)

kolorowanki dla dorosłych

koronki w promocji -50%
Buziaki!

14 comments:

  1. Ale świetne miejsce. :) Mogłabym tam spędzić cały dzień a i to pewnie byłoby za mało. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez tak miałam na początku :D

      Delete
  2. Prawdziwy raj na ziemi. A ja wczoraj byłam w największym papierniczym w moim miasteczku i nawet kopert eko nie było ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej.. może są przed odstawą ;)

      Delete
  3. uOoooooooooooo!! :O

    Kasiu,
    kiedy będziesz w naszym ukochanym kraju, umiłowanym kraju?
    Bo wiesz, gdyby jakiemuś szalonemu zającowi strzelił do głowy durny pomysł,
    by zamówić coś za Twoim pośrednictwem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie mamy planów wyprawy, ale jak coś będę wiedziała to dam Zn ;)

      Delete
  4. o-moj-boze-trafilam-do-raju! jak tam jest pięknie cudownie ach! chyba zostawiłabym tam całą wypłatę....szkoda że w Pl nie ma takich sklepów.... pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak :) szkoda że w Polsce nie mam nic podobnego :(
      pozdrawiam!

      Delete
  5. Replies
    1. przylatuj :)
      adopcja może się nie udać, ale z miłą chęcią mogę Cię przenocować :D

      Delete
  6. Replies
    1. jedno z moich ukochanych miejsc :)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!