Thursday, October 15, 2015

o tym kogo można spotkać w ROSSie, plus przegląd półek sklepowych

Czwartek to moja oaza spokoju. Zawsze mam nadzieję, że uda mi się odpocząć, załatwić zaległe ważne sprawy i przejść się po sklepach. Dzisiaj udało mi się jedynie odwiedzić kilka sklepów..
Na pierwszy ogień będzie ROSS.
Między damskimi bluzkami i swetrami spotkałam wyjątkowego zakupowicza :D


zestaw prezentowy: różyczkowe stylowe klapeczki po domu z peelingiem i kremem do stóp

piesio do ogrzewania karku i inntch części całego ciała

matowe pomadki 

strefa kosemtyczek

efekt AXE wśród kolorówki

zestaw pomadek na Halloween (jak dla mnie ;)

kolory

zestaw lakierów Ellen Tracy

zestaw lakierów do kompletu z halloweenowymi pomadkami

sucht szampon BioSilk

hiper nawilżający przeciwzmarszczkowy krem marki której nie znam :)

bardzo trafna uwaga ;)

zauroczył mnie ten wzór ^^

bardzo przyjemne dla mnie kolory

żelowe nawilżacze do pięt

piankowe papiloty, które plecam- sprawdziłam na sobie i są świetne

gadżety na biżuterię

a to nasz bardzo wyjątkowy klient
pan Mnich Tybetański <3

dziecięce balsamy do ust

niestety na bazie oleju rycynowego (z tendencją do wysuszania)

Hello Kitty mumia

żółwie

Gwiezdne Wojny i Avengers

podłużne obrazy

Paryż

lubię takie czarno-białe obrazki z jednym kolorowym detalem

zegar kuchenny

indyjskie wieszadełka

woreczek na lancz

ramki i obrazki

egipskie kocury <3

aż jednego chwyciłam :D

lusterko <3

popiersie

coś dla miłośników szycia

indyjska szafeczka na małe skarby

kolorowe wieszadełka

to musi pięknie wyglądać wieczorem ze świeczką w środku

przeogromny szklany (porcelanowy) kocur drapieżny

cena

coraz bliżej Święta ^^

drobnica na zimę

kubeczki sezonowe

pozdro z przymierzalni- dzisiaj totalnie na luzaka :D
 Buziaki!

6 comments:

  1. No cześć :)
    Potwierdzam, piankowe papiloty świetne, buziak!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  2. Piesio na szyję <3 klient super :D

    ReplyDelete
  3. Akrylowe organizery wypatrzyłam też na półkach - oj jak chciałabym je obejrzeć.

    ReplyDelete
  4. gdybym tam weszla to nie wiedzialabym co wybrac:D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!