Sunday, October 4, 2015

ogarniam się bardziej niż zwykle

Postanowiłam zacząć bardziej organizować swoją najbliższą przestrzeń. Zaczęłam od moich rzeczy artystycznych. Na pierwszy ogień poszło wszystko do dekupażu. W Ikei kupiłam trójpoziomowy wózek na kółkach na którym planuję trzymać najpotrzebniejsze rzeczy, które do tej pory można było znaleźć w różnych miejscach w domu. Znalazły się tam pędzle, farby akrylowe, kleje, lakiery, papier i bloki ścierne, serwetki i inne gadżety.
Z biegiem czasu zabiorę się również za filc i mydło.

moje ulubione pędzle (myte tysiące razy aż farba z rączek się posypała) i farby

kleje, lakiery i utrwalacze (ostatnie zakupy z Michaelsa)

ikeowe lustra (zmienili materiały z których je robią :( zdecydowanie wolałam starszą wersję)

wózek na drobnicę

w całej okazałości po złożenu

kupiłam sobie kwiatka :)
u mnie w domu nazywało się go 'grudnik' bo kwitł w grudniu (a ten jak widać kwitnie już w październiku)
Buziaki!

10 comments:

  1. Zorganizowanie się to zawsze dobry pomysł :)

    ReplyDelete
  2. No i super :) Aż sama nabrałam ochoty na to, żeby coś poukładać, zorganizować :)

    ReplyDelete
  3. Niektórzy nazywają go GRUDZIEŃ z tego samego powodu, który wymieniłaś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nazwa pewnie zależy od rejonu Polski :)
      super, tym sposobem jedna roślinka ma kilka nazw

      Delete
  4. Nigdy nie słyszałam o nazwie tego kwiatka nie mniej jednak jest prześliczny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie się tak mówiło od zawsze :) i od zawsze kwitł u nas zimą :D

      Delete
  5. O jaki sliczny Grudzien, :)))
    No tak do swiat blizej jak dalej, wlasnie sobie zdalam sprawe, ze swieta tuz, tuz

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!