Saturday, October 10, 2015

pani ma relaks- aloesowa maseczka nawilżająca Forever 21

W mojej średnio-dalekiej okolicy otworzyli sklep Forever 21. Zastanawiałam się do czego porównać Forever 21 (żebyście mieli jakieś wyobrażenie) i przyszła mi na myśl sieć sklepów New Yorker, która jest w Polsce. Taka tańsza młodzieżówka głównie made in China. Przykrótkie albo całkiem za długie bluzki ze sztucznego materiału, powyciągane na wszystkie strony swetrzyska jesienne, dżinsowe leginsy, plastikowe torebki i tym podobne historie.
Weszłam z ciekawości i dlatego że przy okazji byłam na zakupach w H&M (który jest w tym samym niemalże miejscu).
Przeszłam między wieszakami i wybrałam czarne bawełniane (!) legginsy (bo łagodna, kalifornijska zima już za pasem ;). W drodze do kasy wypatrzyłam maseczki do twarzy. Dwa rodzaje. Ogórkowa do normalnej cery oraz aloesowa do suchej. Chwyciłam aloesową. Produkowana w USA, cena też niczego sobie.
Dzisiaj w ramach relaksu wieczornego zaaplikowałam aloesową chuścinę nasączoną ładnie pachnącym płynem.

Love and Beauty 

piękna skóra w 15 minut, produkt testowany dermatologicznie, hypoalergiczny, bez parabenów

nawilżająca maska z aloesem i witaminą C do suchej skóry

opis i instrukcja

skład i produkcja
po wyjęciu z opakowania

po rozłożeniu

po nałożeniu :)
Miałam relaks przez 15 minut.
Maska bardzo przyjemnie pachnie i chłodzi (dzisiaj było u mnie 37 stopni więc chłodzenie jak najbardziej wskazane).
Po zdjęciu aloesowego nawilżacza moja buzia trochę piekła, więc nie wklepywałam pozostałości, tylko zmyłam wszystko wodą. Bałam się podrażnienia, albo że jakaś część twarzy mi zacznie czerwienieć.

Ogólnie wrażenia:
Miłe doświadczenie. Miły zapach. Przyjemny relaks.
Następną wypróbuję maskę ogórkową (jak będę w pobliżu F21).
Buziaki!

1 comment:

  1. Zawsze mnie smieszą maseczki w postaci tego tzw, plastra:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!