Tuesday, October 27, 2015

paznokciowe zakupy od Sally Hansen

Na którejś z promocyjnych wypraw do sklepu '99 cents only store' upolowałam kilka produktów do paznokci Sally Hansen. Za każdy z nich zapłaciłam $1 ;)
Dwa lakiery w pisaku i dwa zestawy naklejek na paznokcie.

Color Quick Fast Dry Nail Color Pen

czerwony i beżowy

opis i instrukcja

używałam czerwonego:
przede wszystkim muszę podważyć stwierdzenie, że lakier szybko schnie- niestety schnie bardzo wolno :(

pędzelek nie należy do najwygodniejszych: jest duży, gruby i szeroki- mało precyzyjny
żeby pokryć go lakierem- naciskamy wielkorotnie końcówkę 'pompując' laker.. nie mamy kontroli nad tym jaka ilość lakieru wypływa na pędzelek :(
trudna sprawa dla kogoś, kto robi to pierwszy raz ;)

naklejki na paznokcie- jeszcze ich nie używałam

wybrałam koronkę i kwiatki :)

insrukcja 
Miałyście któryś z tych produktów?
Buziaki!

7 comments:

  1. Ciekawa jestem czy poradziłabym sobie z tymi lakierami ;) nie spotkałam się jeszcze z taką formą.

    ReplyDelete
  2. Ciekawi mnie ten beżyk, ale jak ma schnąć w nieskończoność... :( Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    ReplyDelete
  3. A czy lakier nie zasycha na pędzelkowej końcówce?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!