Wednesday, October 28, 2015

samogłaskacz dla kota i inne wynalazki z ROSSa- zdjęciowy post szpiegowski

Porcja zdjęć z ROSSa:



trio żeli pod prysznic AHAVA 

mydło w pudełeku z pozytywką

pudełko z bliska

płatki kolagenowe pod oczy

zesatw zapachowy dla panów

pielęgnacyjny zestaw kokosowo-limonkowy

kremy Giazzuro

dwa popiersia panów z kokardami z włosów ^^

globusy

bardzo ciężka miska wydrążona w kawałku pnia

lampy solne

lampiony balkonowo-ogrodowe

świece Elizabeth Arden

pozostałe świece

czarne świece o 'męskich' zapachach

halloweenowy zestaw makijażowy w trumienkowym pudełku ;)

pojemniki domowe

koszyki domowe

pudełka, duży kosz i szafeczka

jeszcze więcej koszy

Ameryka kocha komiksy 

tytułowy samogłaskacz dla kota XD
skisłam.. 
śmieszki heheszki 

ubrank adla psów i łysych kotów

skrzynie na skarby

Frozen

ściana z torbami na prezenty

włoska woda mineralna

biała czekolada

i czarna

ortopedyczne schody dla psów

silikonowa mata do pieczenia ciasteczek

sztuczne kwiaty

storczyki

świece

i tu też

wiosenne trio YC

lampki i lampiony

poduchy

jeszcze więcej poduch

kubek na drogę
balsam do ciała Someday
 Buziaki!

10 comments:

  1. czego to ludzie nie wymyślą :P
    mój kot byłby z niego zadowolony hehe
    a takie lampki solne można w Wieliczce sobie nabyć:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ludzie mają czasami szalone pomysły :D
      widziałam takie lampki w Polsce (i takie w formie świecznika na małe świeczki-podgrzewacze)

      Delete
  2. Mydło z pozytywką? Wow. Ale globusy są piękne! Muszę poszukać takich na ebay czy gdzieś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powodzenia :) pewnie na ebayu się znajdą :)

      Delete
  3. Arden ma świece? wow gdybys nie napisala ze ten zestaw Halloweenowy jest w opakowaniu trumienkowym to bym nie zwrocila na to uwagi :P

    Storczyki piekne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też nie wiedziałam że Arden ma świece :)
      storczyka chyba sobie upoluje do kuchni..

      Delete
  4. Przepadłabym na dziale ze świecami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj wiem co czujesz.. ja kilka razy przepadłam :)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!