Wednesday, October 21, 2015

sklepowy post szpiegowski i małe zakupy- Marshalls

Kilka dni temu byłam w Marshalls. Oprócz zrobienia całego stada zdjęć udało mi się zrobić małe zakupy.

olej kokosowy sprzedawany jako kosmetyk do ciała

naturalne pasty do zębów z ziołami

absyntowy krem do rąk TBS

absyntowe masło do rąk

krem do oczyszczania twarzy 'bliss'

peeling solny Ole Henriksen

balsam w sprayu Kiss my Face

świąteczne mydła w pudełeczkach z pozytywką :)

aniołkowe

mydełko

z boku można nakręcić i gra muzyczka świąteczna ^^

inne świąteczne mydełka

olejek do ciała

zakątek arganowo-mleczno-kokosowy

dział fioletowo-pomarańczowy

kosmetyki do twarzy i okolic

przeceny

olejek perfumowany TBS

zapachy The Body Shop

dwufazowy płyn do demakijażu oczu AHAVA

zestawy perfum

i tu też

opakowanie z siedmioma maseczkami perłowymi

miętowe jednorazowe chusteczki odświeżające (osobno pakowane)

miks chusteczek w różnych zapachach

chusteczki pomarańczowe

i cytrynowe

miks peelingowy, który znajdzie się w większości szafek kuchennych ;)

główne składniki to zmielona kawa, olej kokosowy, różowa sól himalajska, cukier, kakao

olejek do włosów

nie mam zielonego pojęcia co tu jest napisane

olejek z kwiatów kamelii (roślina z rodziny herbatowatych)

strefa japońskich kosmetyków

strefa bożonarodzeniowa

:)

drewno i patyki

dla miłośników Frozen

:D

keep calm..

kolejne keep calm

i jeszcze jedno- bardzo ważne keep calm :)

mam taki i go uwielbiam

kolejny koci kubek

dla miłośników herbaty

kubek na drogę

były różne wzory i kolory

kubek 3D

smakołyki

:)

jestem ciekawa czy takie macaroons smakuja jak oryginalne (jakoś mnie do nich wcale nie ciągnie)

najlepszy słodzik na świecie: syrop z agawy

herbata warzywna- co to za czary?

herbaty świata

kolorowy makaron

dekorowane kieliszki

wersja drapieżna

pinezki do zmiany tożsamości na zdjęciach XD

mozna sobie dopiąć wąsa, albo kapelusz, albo muchę czy okulary :D

lubie ten typ kolczyków (mam takie same)

były jeszcze kryształkowe

w drodze do kasy..

..kolejny kuszący przystanek z kubkami
Moje dwa drobne zakupy:

nie mogłam się powstrzymać i kupiłam warzywną herbatę XD
oraz perfumowany olejek z kwiatem lotosu

herbata

olejek

wodny lotos z Fidżi

Buziaki!

4 comments:

  1. Spędziłabym tam chyba długie godziny.

    ReplyDelete
  2. Świąteczne mydła z pozytywką skradły moje serce ;)

    ReplyDelete
  3. Wow! Warzywna herbata :D Jestem ciekawa jak smakuje!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!