Tuesday, October 20, 2015

tasiemiec subskrypcyjny- część czwarta (ostatnia) Ipsy: Glam Bag

Październikowa kosmetyczka od Ipsy.
Bez fajerwerków, bez wielkich zachwytów.

alter ego

po jednej stronie złoto

po drugiej czerń

zawartość

lakier do paznokci Aurora
jeszcze nie miałam okazji go użyć

w kolorze Inky Dinky

serum do twarzy z arganem
czeka w kolejce na swoja kolej

matowe mazidło do ust The Balm

z pluszowym aplikatorem

kolor
zdecydowanie nie polubiłam tej matowej formuły :(
strasznie wysusza mi usta (i kolor też nie mój)

pęseta do brwi i innych włosków Emite Make Up

straszna tanioszka szarpiąco-ucinająca włoski zaraz po ich złapaniu :(

krem do rąk Ayres
bardzo tłusty i słabo wchłaniający
Taka sytuacja..
Buziaki!

3 comments:

  1. Pomadkę bym przygarnęła z chęcią i ją przetestowała. :)

    ReplyDelete
  2. A mnie za to kolor bardzo odpowiada tej pomadki czegoś takiego szukałam i znaleźć nie mogłam :)

    ReplyDelete
  3. Ten zgaszony kolorek pomadki mógłby mi przypasić :)) Buziaki :***

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!