Thursday, October 22, 2015

warzywna herbata NUMI- co to za czary?

Pokażę Wam dzisiaj z bliska warzywną herbatę, którą kupiłam w Marshalls. W pudełku jest 12 indywidualnie zapakowanych torebek herbacianych. 6 smaków- z każdego po dwie sztuki.
Mam nadzieję, że się sprawdzi na jesienne wieczory :)

organiczna, bezkofeinowa, biodegradowalna, przyjazna dla środowiska; same ochy i achy

wszystkie smaki i rodzaje

burak i kapusta
już ją próbowałam- smakuje jak warzywny bulion barszczowy; najbardziej smakowała mi na całkiem zimno z lodem :)

marchewka i curry

brokuł i kolendra

pomidor i mięta
zdecydowany pomidor i przyjaciele (pietruszka, marchewka, odrobina kapusty) mięta została zupełnie zdominowana przez warzywa

szpinak i szczypior

koper i przyprawy
Taka ciekawostka :)
Przede mną jeszcze kilka smaków do odkrycia.
Buziaki!

1 comment:

  1. Chyba bym się nie skusiła na taką herbatkę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!