Monday, November 23, 2015

amerykański klasyk- brzydkie świąteczne swetry

Pojawiają się co roku pod koniec października w prawie każdym dużym sklepie. Są na nich renifery, bałwanki, Mikołaje, gwiazdki, śnieżynki, świeczki, lampki i stroiki. Świąteczne swetry. Noszą je amerykańskie babcie i starsze ciocie, a ostatnimi czasy również hipsterzy :3
Poniższe zdjęcia zrobiłam w Walmarcie.

:)

wersja babciowa

reniferowe

z malutkim dzwoneczkiem

reniferowo-śnieżynkowy

mikołajowy

z reniferem-didżejem

pingwinek

kocurek z bombką

podświetlany sweter z kotem

kable z włącznikiem XD
Buziaki!

5 comments:

  1. Podświetlany kocur najlepszy :-) . W Polsce genialne swetry na Święta pojawiły się niedawno w F&F w Tesco :-)

    ReplyDelete
  2. Niektóre nie są nawet takie brzydkie :)

    ReplyDelete
  3. hahaah ;D Raj dla Babć wybierających prezent wnuką, ale ten 5 bym ubrała sama!

    ReplyDelete
  4. Te sa w miarę "spoko". Ja spotkałam sweter z bałwanem, który miał nos-marchewkę 3D...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!