Friday, November 27, 2015

zakupy na chłodne kalifornijskie dni i haul ubraniowo- akcesoriowy z H&M

Haul zakupowy z H&M.
Nasze babskie (Dzieciny i moje) zdobycze z sekcji damskiej i dziewczęcej.

Nuszkisława jak zawsze w pogotowiu

w przymierzalni :)
różowy sweterek Dzieciny

z bliska

mój granatowy sweter z białymi konikami (szkoda, że nie z kotkami ;)

(przeceniony z $24,99 na $4,99 jak mogłam go nie kupić?)

granatowa bluza Dzieciny do szkoły

z bliska

dziecinowa sukienka sweterkowa

bardzo mi się podoba :)

sweter dziewczęcy z cekinową śnieżynką (najmniejszy był na 8-10 lat, ale tak nam się spodobał, że kupiłyśmy)

świetnie wygląda z podwiniętymi rękawami

mój kocur z rogami renifera, którego już znacie

XD

cena szalona :D

to zdjęcie też już znacie ;)

nasze spinki
kucyki Dzieciny i moje fiolety

opaski Dzieciny (pewnie będę pożyczała ;)

mój zimowy zestaw 

a to zimowy zesatw Dzieciny 
Temperatury w Kalifornii potrafią spaść poniżej 10 stopni i takie swetrowo-czapkowe zakupy są jak najbardzej wskazane :)
Teraz czekamy na ochłodzenie.
Buziaki!


4 comments:

  1. Sukienka dzieciny przeładna, sama bym przygarnęła :) . Patrząc na zimowy sweter z kotełkiem, aż żałuję, że nie skusiłam się na podobny :)

    ReplyDelete
  2. Zimowy zestaw (czapka + rękawiczki) bardzo przypadł mi do gustu! :)

    ReplyDelete
  3. Fajne zakupy, a ceny faktycznie - aż żal by było nie kupić:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!