Sunday, November 8, 2015

darmowa świeca i darmowa wysyłka- czyli jak mnie skusić do zakupów online

Dzisiaj Bath and Body Works przez cały dzień namiętnie wysyłało mi maile. Zaczyna się świąteczna gorączka zakupów i wchodzą nowe zimowe zapachy. Ostatnie dwa maile obiecywały darmową wysyłkę (przy zakupach powyżej $40) i dużą świecę w prezencie (w moim ulubiony choinkowym zapachu). No i jak tu się nie skusić (szczególnie na tę świecę..)
Jako że kończą nam się zapasy mydeł piankowych (z ostatnich zakupów z sierpnia, które pokazywałam Wam TUTAJ) postanowiłam wykorzystać promocję i zrobić kolejne zapasy na zimę.

Kupiłam siedem mydeł w promocji 7 za $24 i dwie duże świece w cenie jednej.

świece można wybierać spośród jesiennych i zimowych zapachów

zimowa kolekcja mydeł

kusząca promocja :)
Pokażę Wam szczegóły jak zamówienie do mnie dotrze.
Buziaki!

7 comments:

  1. Mydełka są super, w Polsce niestety są dużo droższe.

    ReplyDelete
  2. Chcę mieszkać tam, gdzie T. Tutaj BBW jest droższe, a promocje coraz bardziej kiepskie.

    ReplyDelete
  3. Ja też ostatnio poczyniłam zamówienie z BBW i Yankee, ale jeszcze miesiąc, zanim do mnie dotrze ;)

    ReplyDelete
  4. Na mnie też darmowa wysyłka działa jak magnes ;)

    ReplyDelete
  5. właśnie czekam na promocję mydeł piankowych z Złotych Tarasach, przed samymi świętami są najlepsze okazje:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!