Wednesday, November 4, 2015

dla nich trud skończony- moje perfumowe zużycia ostatnich miesięcy

Zanim zacznę podsumowanie mojego aktualnego zbioru zapachów, napisze kilka słów o tych, które skończyłam jakiś czas temu.

zebrało się kilka buteleczek

Celine Dion- Celine Dion udało mi się je skończyć po kilku latach :D
nuty zapachowe: białe drewno, kwiat pomarańczy, drzewo sandałowe, żółta róża, plumeria, piżmo, fiołek, jaśmin,  bursztyn, konwalia, czerwone jagody

Victoria's Secret Sheer Love- nie było między nami miłości :(
nuty zapachowe: kwiat bawełny, lilia, rumianek, aloes

AVON Miami Party, bardzo miły, wakacyjny, lekki i świeży
nuty zapachowe: czerwona pomarańcza, pithaya (smoczy owoc), lilia wodna, kumkwat, drewno tekowe, bursztyn, piżmo, cyklamen, liść palmy

AVON Simply Her, lekki zapach na co dzień
nuty zapachowe: pomarańcza, lilia, cedr

Burberry London
nuty zapachowe: jaśmin, mandarynka, wiciokrzew, róża, piwonia, plumeria, pizmo, paczuli, klementynka,  drzewo sandałowe

Burberry Weekend
nuty zapachowe: brzoskwinia, kwiat brzoskwini, niebieski hiacynt, piżmo, mandarynka, irys,  róża, cyklamen, cedr,  fiołek, szałwia, rezeda żółtawa
Z całej tej grupy najbardziej lubiłam Miami Party :) Sporo razy pisałam, że moje ulubione zapachy są cytrusowo-świeże. Ostatnio zauważyłam, że zaczynam skłaniać się również w stronę nut kwiatowych.
Buziaki!

5 comments:

  1. Ja z kolei jakiś czas temu przeszłam ze słodziaków, na cięższą stronę zapachowego świata, choć nie wzgardzę cierpką figą, ale mimo wszystko cieplejsze, głębsze zapachy, bardziej cieszą teraz mój nos.

    ReplyDelete
  2. Znam zapach Miami Party i lubię używać go latem :)

    ReplyDelete
  3. tych z avonu używałam, ale dawno temu. Już ich chyba nie ma w polskich katalogach

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!