Saturday, November 7, 2015

hamburger, autobus, paszport, pizza, pad do plejstejszyn, keczup i puszka kokakoli- czyli co Amerykanie wieszają na choince

Natknęłam się na ogromny wybór różnokształtnych bombek na choinkę. Na początku zastanawiałam się czy to aby na pewno są bombki ;)
Możliwe, że jestem ulepiona z innej gliny niż Amerykanie, bo to co tam zobaczyłam wcale nie zachęciło mnie do świątecznych zakupów (tubylcy dla odmiany bardzo ochoczo pakowali kolorowe wygibasy do koszyków)..
Oczywiście rozbawiło mnie to, i uśmiechałam się robiąc zdjęcia, ale mając do wyboru takie śmieszki-heheszki i klasyczne ozdoby- sięgnę po te klasyczne :)

pad do plejstejszyn 
pizza

kubełek z popkornem

hamburger

precel

musztarda

keczup

jajko i bekon na patelni

burrito

obwoźny sklep z meksykańskim jedzeniem

pokaźny plik studolarówek

amerykański paszport

mleko i ciasteczko

babeczki

butelka perfum

drineczek z truskawką

wino

kufel z piwem

pierścień z diamentem

szpilki w kropki

lakier do paznokci z brokatem

szkolny autobus

pan żyrafa

pan pies

pan panda

pan paw

puszka kokakoli

puszka dietetycznej kokakoli

superboheterowie i boheterowie bajek

tu też

i reszta towarzystwa
Większość bombek jest zrobionych ze szkła (tak jak klasyczne szklane bombki). Dajcie znać jeśli chcecie drugą część z pozostałymi bombkami z bliska (tymi, których nie udało mi się uchwycić a widzicie je na ostatnich trzech zdjęciach).
Buziaki!

9 comments:

  1. Raczej bym takich dziwnych "bombek" nie powiesiła. Bez przesady. Wolę klasyczne. ;)

    ReplyDelete
  2. Hahaha, jedynie kasę bym powiesiła, może na szczęście :D

    ReplyDelete
  3. a ja bym sobie zrobiła choinkę z lakierami do paznokci ale u siebie w pokoju, taką malutką ;) bo w salonie ma być tradycyjna ;) z okrągłymi bombkami i śnieżynkami dzierganymi przez babcię na szydełku ;)
    ale chętnie pooglądam co jeszcze Amerykanie wieszają na choince :D

    ReplyDelete
  4. pokaż pokaż :) Jedna chinkę bym chciała taka szaloną hehe, niektóre sa ładne a i ich wykończenie wygląda dobrze :)

    ReplyDelete
  5. Koniecznie pokaż te pozostałe:) Babeczki są urocze, szpilki też, no i lakier:) Fajna by była taka "kobieca" choinka, może i szminka się znajdzie:)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Świetne to jest! Pizze i pingwina, pande to bym sama powiesiła :)

    ReplyDelete
  8. Chętnie zobaczyłabym te ostatnie z bliska :) . Uwielbiam takie bombki, u mnie zawsze wiszą szklane koty, babeczki, syrenki i inne cuda dokładnie w takim stylu ;-)

    ReplyDelete
  9. Niektóre dziwne bombki bardzo mi się podobają, ale ja jednak wolę klasyczne :D Jedyne, na co mogłabym się skusić, to ta butelka perfum, bo niewiele się różni od standardowej bombki :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!