Tuesday, November 3, 2015

inspiracje pinetrest- zdjęcia z internetów

Dzisiaj garść inspiracji z Internetów.
Wszystkie poniższe zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com i nie są moją własnością.

spodobał mi się ten ślubny bukiet :)
ja miałam nieduży biało-zielony

mydło 

i tu też, oba ręcznie robione

wieniec z eukaliptusa i jaśminu i chyba ostu

fajny pomysł na sezonowe doniczki

jesienna torebka

mam ostatnio fisia na punkcie takich pierścionków
cudne są *.*

i taki tez mi się podoba, ale nie wiem czy byłby wygodny przez tego małego pypka z boku

cudna jesienna kompozycja

jasne swetry- love

kolejna jesuenna torebka

i jesienny bukiet :)

żywe kamienie (sukulenty)

słyszałam że kilka dni temu nad Polską mona było zaobserwować zorzę <3

jesień <3

puchaty sweter

lubie takie luźne narzutki

i takie kolczyki też lubię :)

wesołechmurki i smutna gruszka

jesienny golf

lubie taką prostotę

mega koci kubek

cudne naszyjniki <3

różne zastosowania lawendy

i jeszcze jedna porcja moich ulubionych pierścionków
Buziaki!

5 comments:

  1. na widok ostatnich pierścionków serce mi mocniej zabiło! <3

    ReplyDelete
  2. Ja bym mogła siedzieć na takich stronach 24 h na dobę.

    ReplyDelete
  3. Natura zawsze najbardziej do mnie przemawia :)) Śliczne sweterki Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  4. Zorzę można było zobaczyć chyba tylko teoretycznie :P ja bardzo chciałam ją zobaczyć - mieszkam na północy Polski, ale była tak fatalna pogoda, że nie było mowy o jakiejkolwiek widoczności... a szkoda.

    Inspiracje świetne, bardzo mi się podoba ten szary golf z tą "zakładką" nad biustem... muszę się za takim rozejrzeć :)
    no i te pogniecione puszki - pierwszy raz takie widzę i jestem zaintrygowana, bo wyglądają ciekawie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!