Wednesday, November 18, 2015

listopadowa Glam Bag- galaktyczna kosmetyczka i jej zawartość

Listopadowa przesyłka od Ipsy:




BEAUTY BLAST

galaktyczna kosmetyczka

wzorek z tyłu

zawartość

pędzelek do eyelinera 

matowa pomadka w kredce

w kolorze Nantucket Nude

emulsja matująco-wypełniająca pory

tusz do rzęs Smashbox

z klasyczną szczoteczką

rozśwetlające trio w kremie Model CO

kolory

opakowanie

nie przepadam za kremowymi mazidłami do twarzy..

na górze trio rozświetlające w kremie
na dole matowa pomadka
Z przyjemnością wypróbuję tusz do rzęs i emulsję do twarzy. Pędzelek też mi się przyda (do brwi).
Jestem ciekawa jak się spiszą kremowe trio do twarzy i matowa pomadka.
Buziaki!



7 comments:

  1. Podoba mi się zawartość, chętnie bym przygarnęła i przetestowała. :)

    ReplyDelete
  2. Mi się najbardziej z tego wszystkiego podoba kosmetyczka ;D

    ReplyDelete
  3. Świetna zawartość :) A motyw galaxy teraz na topie ;)

    ReplyDelete
  4. podoba mi się chłodny kolor pomadki :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!