Tuesday, November 17, 2015

moje zimowe zamówienie z Bath and Body Works

Kilka dni temu przyszła moja przesyłka z Bath and Body Works. Zdecydowałam się na zakupy, bo BBW rozdawało świece do każdego zamówienia, plus darmową przesyłkę powyżej $40.
Zamówiłam 7 mydeł w piance i dwie świece.

każde pudełko z B&BW jest ozdobione w środku niebiesko białą kratką

dostałam kupon do wykorzystania przy następnych zakupach

pierwsze mydło- Fresh Sparkling Snow

dwa ulubione z zeszłego roku Fresh Balsam

dwa Snow Kissed Citrus- myślałam, że będą takie same jak w zeszłym roku.. ale nie są :(

Winter Wonderland

Winter

świece zapakowane w zabezpieczające kartoniki

pierwsza świeca- Mahogany Teakwood- cudny, ciężki, męski zapach na zimowe wieczory <3

druga świeca-  Fresh Water & Sea Salt- nie wiem co sobie wyobrażałam jak ją zamawiałam ;)
bardzo delikatna, prawie jej nie czuć- będę wymieniała na inny, bardziej zimowy zapach

trzecia świca- darmowy prezent do zamówienia <3 Fresh Balsam- pachnie cudnie, jak świeża choinka

każda świeca ma trzy knoty- lubię to, bo wypala się bardzo równomiernie

całe zamówienie

Buziaki!

5 comments:

  1. Te mydełka w piance mi się marzą ;)

    ReplyDelete
  2. Miałam jedno mydełko z BBW i przepadła - jest wspaniałe! :)

    ReplyDelete
  3. Mohogany to moj ulubiony zapach :) tez wczoraj zrobilam zakupy. 3 swiece i.... 15 mydel :D

    ReplyDelete
  4. szkoda że w Polsce nie ma sklepu online:(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!