Tuesday, November 10, 2015

motylowy pomysł na dekorację pokoju

Dawno, dawno temu zamówiłam na eBayu motyle do dekoracji. Zaplanowałyśmy z Dzieciną, że ozdobimy nimi Jej pokój.
W zestawie jest 12 motyli różnej wielkości. Przeważającym kolorem jest różowy. Za cały zestaw zapłaciłam $1 :D

nasze motylki

różowo-żółty

różowo-kolorowe

największy

i najmniejszy

małe w różnych kolorach

ciapkowate

każdy motylek ma wbudowany magnes na odwłoku

w zestawie przyszły również naklejki, które my wykorzystałyśmy

nasze motylki na ścianie

nad szafką z zabawkami :)

bardzo nam się podoba ten efekt :)
Buzikai!

4 comments:

  1. Ale świetny efekt!
    Marze o czymś podobnym odkąd zobaczyłam sypialnię Sereny w serialu Plotkara !! Podzielisz się linkiem do sprzedawcy? :) Widzę, że motyw motylkowy także na lampce :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!