Monday, November 30, 2015

nowy zakątek dla artystów i hobbystów w Walmarcie

Walmart, do którego kiedyś miałam blisko (teraz mam troszkę dalej) przeszedł metamorfozę. Remonty i renowacje trwały długie miesiące. Zupełnie niedawno ekipa remontowa i pracownicy doprowadzili wszystko do stanu używalności. Oprócz całkiem nieźle wyposażonej strefy ze świeżym jedzeniem (warzywami i owocami, nabiałem, mięsem itp) powstało kilka ciekawych działów i zaułków.
Moją uwagę przykuł zakątek dla artystów i hobbystów.

siatki, gąbki do kwiatów i akcesoria florystyczne

gadżety do ozdabiania ubrań

farby do ubrań i koszulki

zakątek biżuteryjny

półfabrykaty

koraliki, łańcuszki, żyłki i druciki

koraliki

korale, przywieszki, charmsy, gumki i sznurki

zestawy koralików

kolorowe gumki

drobnica

gumki, sznurki i rzemyki 

różności biżuteryjne

pudełko z drobnicą koralikową

drewniane litery i cyfry

farby, szablony i akcesoria do farb

farby, pędzle i gabeczki

kleje różnego zastosowania

oczopląs

filc różnego rodzaju i zastosowania

plastikowe koraliki i gumki do robienia bransoletek

gotowe zestawy DIY

i tutaj też :)
Buziaki!

2 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!