Thursday, November 26, 2015

przegląd półek w Marshalls- pomysły na prezenty

Kilka rzeczy, które wpadły mi w oko w Marshalls:

pędzle różnej maści 

paletki W7

lakiery do paznokci Deborah Lippmann

czepek pod prysznic

stół z kolorówką

miniaturki perfum Versace

cena

suche olejki do ciała

cena

miniaturki perfum Anna Sui

cena

piłki z logo europejskich drużyn ^^


przeceniony obrazek lajfstajlowy

magnes na lodówkę

był jeszcze pirat

foremka na lód :)

forma na lodowe rurki do napojów O_o

były też pingwinki

ceramiczny kubek przenośny, który mi się wyjątkowo bardzo spodobał

złożone serwetki dla leniuszków, którym się nie chce pokombinować ;)

herbata w puszcze z Alicją

odświeżacz powietrza do łazienki XD
Buziaki!

7 comments:

  1. Naprawdę fajny sklep i propozycje :))

    ReplyDelete
  2. Wow aż chciałabym tam być i nabyć wszystko co pokazałaŚ ;))

    ReplyDelete
  3. Kurcze u mnie nie ma takich fajnych rzeczy w Marshalls.
    Herbata z Alicja super !!

    ReplyDelete
  4. Kurcze u mnie nie ma takich fajnych rzeczy w Marshalls.
    Herbata z Alicja super !!

    ReplyDelete
  5. Magnes na lodówkę z tą "dziewczynką" jest straszny:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!