Thursday, November 5, 2015

sklepowy post zdjęciowy- jesień w ROSSie

Do ROSSów w Kalifornii dociera ten sam towar co do innych ROSSów w pozostałych stanach (w tych, w których jest prawdziwa jesień i zima). Mamy więc wybór szali, chust, czapek, ciepłych kapci i skarpet :)
Tak naprawdę od kilku lat podczas kalifornijskich zimowych miesięcy wyciągałam z szafy moją kolekcje szalów i swetrów- i to były moje ciepłe ubrania na zimę (żadnych kurtek, płaszczy ani kozaków, nie mówiąc o czapkach czy rękawiczkach).
Dzięki sklepowemu zaopatrzeniu mogę sobie przynajmniej obejrzeć i pomacać zimowe akcesoria ;)

szaliki, szale i chusty

różne wzory i kolory

:)

rękawiczki MK

czapka z daszkiem i pomponem O_o

heheszki

kapelusze i berety

ciepłe kapciuszki po domu

ze sweterkiem i futerkiem

ze zwierzaczkami tez były

pandowe

kijek do selfie

cena

świąteczna kosmetyczka

zestaw pędzli w etui

zesatw do brwi elf

znowu pędzle

zestaw balsamów

mgiełki do ciała

zestaw do paznokci

żel dla panów

coś dla mnie :D

pomysł na prezent- zestaw kremów do rąk w puszce

tusz do rzęs FLOWER

ocieplacze na łydki

różne wzory i kolory

teraz jak ta na nie patrzę, to zastanawiam się nad zakupem

wersja z guziczkami

zasady domowe/rodzinne

tryptyk

patelnie, garnki i rondelki

szklanki Hello Kitty

samochody

metalowe kopie prawdziwych, klasycznych modeli

srebrne ozdoby

różne różności

szafeczko-szkatułka z szufladkami

niziutki stolik

podgrzewacze z olejkami zapachowymi

różne zestawy olejków

i różne wzory podgrzewaczy

świece i świeczniki

świąteczne Yankee Candle

dwie różne potrójne świece (ta po prawej zdecydowanie bardziej w moim guście)

edycje limitowane

była jeszcze mięta

dwa w jednym- bombki i śnieżne kule

świeczniki

choinki

słodkości kusicielskie przy kasach

edycje świateczne

:)
Buziaki!

6 comments:

  1. uwielbiam oglądać Twoje sklepowe posty :)

    ReplyDelete
  2. Co tam zestaw kremów, puszka ładniejsza! Popieram, też uwielbiam posty tego typu.

    ReplyDelete
  3. Oj wybrałabym się tam na zakupy, zwłaszcza, że u mnie "sezon grzewczy" z woskami już rozpoczęty:) Przepiękne kominki:) Jest z Tobą na zakupach spora gromadka nas:)))

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam szaliki, u mnie niestety temperatura bardzo minusowa zima, wiec posiadanie ich wrecz wskazane.
    House rules tabliczki sa zajebioza !!, musze gdzies taka wynalezc !!

    ReplyDelete
  5. Mój mąż uwielbia kosmetyki pielęgnacyjne z tej serii Loreal:)

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę porządków na Ross-owych półkach. U mnie na Florydzie jest totalnie rozgardiasz w tych sklepach.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!