Saturday, November 14, 2015

sklepowy post zdjęciowy- różności z ROSSa

Garstka rzeczy, na które zwróciłam uwagę w ROSSie.

zestaw upominkowy dla miłośników szkicowania i rysowania

cena $7,99

zestaw do nauki szkicowania postaci

cena $6,99

zestaw dla szydełkujących

cena

zestaw do farbowania koszulek

cena

zestaw do wyplatania bransoletek z muliny

selfie w cynowym kubku :)

kubki z pokrywkami na zupę, do podgrzewania w mikrofalówce

ozdobne szkło

tablica z kogutkiem

ozdoby 

meksykańska czaszka

stojące upiększacze domu

paletka

do konturowania

cena

zestaw pierwszej pomocy do torebki

gumka do włosów, pilniczek, igły i nitki, plasterki do ubrań, plasterki na małe skaleczenia, nitka dentystyczna

cena

perfumowane mgiełki do ciała

uroczy stojak na biżuterię

kwiatkowe obrazy

koci schowek wielofunkcyjny

świąteczne zestawy dla miłośników drinków
Buziaki!

7 comments:

  1. Wszystko co pokazałaś z chęcią bym kupiła :)

    ReplyDelete
  2. O matko, ta czaszka idealnie by pasowała do mojej pracowni. Teraz będę chorować na nią, ale skąd tu wytrzasnąć takie cudo? ;(

    ReplyDelete
  3. Przepraszam, że zapytam, ale dlaczego nosisz biżuterię na kciuku? Nie wiem, czy wiesz, ale budzi to dwuznaczne skojarzenia. Oczywiście, kto zna Ciebie i Twoją Rodzinę, nie będzie nic insynuował, ale ktoś "z ulicy" może mylnie odebrać pierścionek na kciuku. Zaznaczam, że absolutnie nie kieruje mną żadna złośliwość - kiedyś sama przez kilka lat też tak nieświadomie nosiłam pierścionek, bo po prostu podobało mi się, ale teraz już nie, ponieważ wolę unikać kłopotliwych i niejasnych sytuacji :) Pozdrawiam. Ela

    ReplyDelete
    Replies
    1. nosze biżuterię na kciuku bo mi się to szalenie podoba :)
      od kilkunastu lat moje oba kciuki miały swoje pierścionki (jeden złoty, drugi srebrny)
      po Twoim komentarzu poszukałam informacji co może oznaczać pierścionek na kciuku, bo do tej pory nie miałam pojęcia, że może oznaczać cokolwiek ;)
      przez kilkanaście lat nie zostałam ani razu zaczepiona przez żadną dziewczynę.. ani w Polsce ani w USA :)
      nie wierzę w takie 'kody' i 'oznaczenia'
      pozdrawienia!

      Delete
    2. Wychodzi na to, że nieświadomie odstraszam ewentualnych adoratorów :D

      Magda od błyskotek

      Delete
  4. Co do tej gumki w zestawie pierwszej pomocy - myślałam, że to inna gumka - nie do włosów hahaha:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!