Monday, November 9, 2015

sklepowy post zdjęciowy- TJ Maxx

Najnowsze sprawozdanie z TJ Maxxa.

świąteczna zastawa

zestaw wypiekanych kosmetyków do twarzy Laury Geller

zestaw Clinique

zapachy i perfumy

czekoladowa pokusa pod prysznic TBS

olejek do ciała w sprayu

olejki eteryczne

zesatw olejków

masła do ciała mojito TBS

kubki z pokrywkami

kubek kocur

z łapkami, noskeim i brzuszkiem

był też niebieski

w kwiatuszki

ten wzór rozpoznam wszędzie :D

polski Bolesławiec

:D

oprócz kotków były jeszcze jeżyki

w kwiatuszki

strefa kubków

patery na smakołyki

przekąski

przetwory

ozdoby świateczne

beżowe muszlowe 
wieniec z muszli z perełkami

świecznik z kocurami na choince

do środka można włożyć mały podgrzewacz

upominkowy kocurek

aniołkowe szopki <3

myszy i krasnale

świeczniki w atrakcyjnej cenie

świąteczne poduchy

kwadratowy renifer <3

kogucik

pamiętnik- encyklopedia o mnie <3
genialny pomysł

strony są oznaczone literami

kolorowanki dla dorosłych z kredkami
 Buziaki!

6 comments:

  1. Kotki <3 Ale ten kubek-kocurek jest cudny!

    ReplyDelete
  2. Świetny post :) właśnie czekam na wypiekany róż z Joyboxa :)
    http://prostozpudelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. W angielskim tkmaxxie nie ma kosmetyków z TBS:(

    ReplyDelete
  4. Dzis i mnie sie udalo o TJ Maxx zahaczyc, :) U mnie dla odmiany byl zestaw Makeup forever edycja "Fifty shades of Grey: "give in to me"
    Oczywiscie stowka pekla, i w sumie nic "duzego" nie kupilam :))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!