Sunday, November 1, 2015

spełniam swoje małe marzenia- pierścionek na mały palec

Od dawna marzył mi się pierścionek na mały palec. Postanowiłam spełnić moje małe marzenie i zamówiłam sobie w internetach srebrną obrączkę. Szukałam czegoś podobnego stacjonarnie, ale rozmiar mojego małego palca jest zbyt mały, żeby znaleźć coś od ręki. Poza tym nie chciałam niczego z oczkiem albo czymś innym co wystaje, bo by się zahaczał o wiele rzeczy (mały palec jest na skraju dłoni i takie zahaczanie było by wielce prawdopodobne).

my precious ;)

lubię go; jest niespotykany, bardzo wygodny i strasznie mi się podoba 
Buziaki!

6 comments:

  1. Bardzo ładny malutki dodatek, a sprawia że dłoń wygląda dużo ładniej. Już od jakiegoś czasu mam ochotę na delikatny złoty pierścionek, ale niestety moje uczulenie na metale skutecznie mnie zniechęca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej.. może uda Ci się znaleźć coś co nie podrażnia.
      powodzenia!

      Delete
  2. ciekawa sprawa takie pierścionki. ja noszę jeden pierścionek w ogóle, bo żadnych innych prawdziwych nie mam. mój odziedziczyłam po Babci i trochę stres czasami, że go zgubię albo ktoś mi go zabierze, ale jest piękny i noszę. mam jeszcze trochę sztucznej biżuterii, ale rzadko po nią sięgam i chyba muszę się zastanowić czy jest sens to trzymać. słusznie, że spełniasz marzenia. trzeba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo piękny masz pierścionek :) podziwiam go za każdym razem na Twoich zdjęciach <3
      zgadzam się- marzenia trzeba spełniać- po to są

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!