Wednesday, November 25, 2015

trzecia rocznica i selfie w bluzie z cekinowym kotem z rogami renifera

1088 postów w 36 miesięcy.
Dzisiaj mijają trzy lata odkąd napisałam pierwszego posta (wow).
Lubię ten mój mały kawałeczek internetów. I Was też bardzo lubię.
Cieszę się, że mam cierpliwość siadać codziennie przed komputerem i pisać o różnych rzeczach.

Byłam z Dzieciną w H&M na babskich zakupach na zimowe miesiące. Zakupy uważam za udane :) Pokażę Wam wszystko w najbliższym czasie.
Dzisiaj wrzucam selfie w bluzie z cekinowym kotem, który ma czerwony nochal i rogi renifera.

ta fioletowa plamka obok kociego ogona to skaza na szkiełku w obiektywie mojego aparatu w telefonie
(wygląda jakbym się czymś upaćkała ;)

Buziaki!

11 comments:

  1. Kasiu świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco!

    ReplyDelete
  2. Wow, 3 lata i tyle postów. Gratuluję :)

    ReplyDelete
  3. szał ciał :P kot ma trochę zdegustowaną minę, że przyprawiono mu rogi :P

    ReplyDelete
  4. Gratuluję
    a sweter jest cudny
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  5. Haha, świetny pomysł, żeby zrobić z kota renifera ;D

    ReplyDelete
  6. Pisz dla nas jak najdłużej:)
    Bluza fajna, wygląda na cieplutką:)

    ReplyDelete
  7. Tak się świątecznie na maksa zrobiło. Bo i kot w cekinach i rocznica. Gratulacje :)

    ReplyDelete
  8. Mam nadzieje, ze indyk wyszedl, i swieto mialas udane.:)))
    Gratuluje jubileuszu !!
    Dzis widzialam w oknach juz ubrane choinki, i tak mi sie jakosc fajnie na duszy zrobilo.
    Swetr swietny, a Ty promieniejsz !!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!