Monday, November 16, 2015

zdjęciowy post koszykówkowy- mój pierwszy mecz NBA

Wczoraj obiecałam, że pokażę Wam zdjęcia z mojego pierwszego meczu NBA.
Zapraszam na halę Staples w Los Angeles :)

Staples Center

pierwsze zdjęcie parkietu zaraz po wejściu na trybuny

and boiskiem zawieszona jest wielka konstrukcja z ogromnymi telebimami, na których widać mecz

tuż przy naszych miejscach :)

chwilę przed wejściem drużyn na boisko

rozgrzewka (w białych bluzach LA Lakers)

w niebieskich bluzach Detroit Pistons

obok nas były wydzielone miejsca dla prasy

przy wejściu każdy dostał czapkę 

trybuny powoli się zapełniają

przed meczem został zagrany hymn Francji 

jako drugi został odśpiewany hymn USA

nad parkietem opadła ogromna biała płachta i zostały wyświetlone miłe momenty drużyny LA Lakers

jedna z młodszych kibicek na meczu ;)

pełne trybuny :)

chłopaki grają

w trzeciej kwarcie, kiedy drużyny zmieniły się stronami na boisku (i do bliższego nas kosza zaczęli rzucać przeciwnicy) dostaliśmy takie dmuchane pałki, które przy uderzaniu o siebie wydają głośne, przeszkadzające i rozpraszające dźwięki

siedzieliśmy za koszem :)

nie wiem gdzię patrzyłam częściej, na boisko, czy na ekran ;) tu i tu było widać tak samo dobrze

selfie z przeszkadzaczami

zawodnicy z bliska ;)
Wrażenia z meczu bardzo pozytywne :) Świetna atmosfera, miłe towarzystwo i ciekawa gra. Najgłośniejszym kibicem z naszej rodzinnej trójki okazała się Dziecina :D
Mecz skończył się wynikiem 97:85 dla LA Lakers.
Buziaki!

3 comments:

  1. "Znam" tę drużynę, chyba każdy z nas o niej słyszał. :D Nigdy nie byłam na taki meczu, kto wie? Może kiedyś się uda.

    ReplyDelete
  2. Pewnie, że znam drużynę, ale wątpię, żebym poszła kiedykolwiek na ich mecz ;) Ogólnie nie interesuje mnie koszykówka, ale na hokej bym poszła :D

    ReplyDelete
  3. A czy Jack Nicholson był na widowni? To chyba najbardziej znany fan :)
    Fajnie spędzony wieczór!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!