Saturday, December 19, 2015

dzisiaj o jedzeniu- post zdjęciowy z japońskiej restauracji teppanyaki

Dzisiaj wieczorem byliśmy na kolacji świątecznej ze znajomymi z pracy mojego męża.
Wybór padł na japońską restaurację typu teppanyaki. To było moje pierwsze w życiu doświadczenie tego typu :)
W wielkim skrócie: każdy stół w restauracji ma na środku sporą stalową powierzchnię pod którą jest grzałka. Na brzegu stołu jest miejsce na talerze. Przy stalowej powierzchni stoi wykwalifikowany kucharz i na bieżąco przygotowuje wszystkim jedzenie.
Udało mi się zrobić kilka zdjęć:


uszanowanko ;)
w drodze na kolację

początek gotowania

ryż z kurczakiem i warzywami

do tego jajko

robota aż mu śmigała w rękach

wulkan z cebuli :)

:)

a tu pociąg z cebuli dla dzieciaków ;)

nasze homary
(pierwszy raz w życiu próbowałam homara- hmmmmm.. powiedzmy że nadal nie jestem miłośnikiem owoców morza ;)

kurczak, steki i pieczarki

na górze moje bezalkoholowe mojito (byłam kierowcą) a na talerzu stek, cukinia, cebula i dwa pyszne sosy
Buziaki!

1 comment:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!