Sunday, December 20, 2015

jedzeniowy post pierogowy

Tegoroczne pierogi powstawały dwa dni. Wczoraj robiłam farsz. Dzisiaj zabrałyśmy się z Dzieciną za lepienie. Wyszły nam 54 sztuki :) Dla naszej trójki to będzie idealna ilość :D

takie o nam wyszły ;)

baza farszu: kiszona kapusta, liście laurowe, pieprz i ziele angielskie

do tego namoczone suszone grzyby z Polski <3

i farsz gotowy

następnego dnia po posiekaniu, farsz gotowy na pierogi

praca wre

w tym roku pierogi stoją (łatwiej mi będzie je zamrozić na trzy dni)

nasze dzieło
ciasto na pierogi robiłam z polskiej mąki (udało mi się ją kupić w jednym z międzynarodowych sklepów)
z roku na rok ciasto wychodzi mi coraz lepiej :)
mój przepis: przesiana mąka, bardzo ciepła przegotowana woda i trochę oleju (wszystkie składniki mierzę na oko ;)
Buziaki!

3 comments:

  1. A ja mam świetny przepis na ciasto, które jest miękkie i pyszne, lubię robić pierogi. Domowe - najlepsze! :)

    ReplyDelete
  2. Jak ładnie pozakładane pierożki :) Ja swoje zaraz idę robić, farsz też już gotowy :)

    ReplyDelete
  3. Też zrobiłam w tym roku takie :) Nieco ponad 100 sztuk, ale zamroziłam sporo :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!