Thursday, December 17, 2015

kilka trików urodowo-makijażowych

Przeglądając Pinterest często trafiam na triki ułatwiające życie. Sporo z nich dotyczy sfery urodowo-makijażowo-paznokciowej. Zebrałam kilka i postanowiłam Wam je pokazać :)

spryskaj szczotkę do włosów perfumami- dzięki temu zapach równomiernie rozprowadzi się na włosach 

nakładaj korektor pod oczy tak jak po lewej stronie (aż do płatka nosa)

nie masz pod ręką peelingu do ust? użyj szczoteczki do zębów (bez pasty ;)

albo wyczyszczonej szczoteczki ze zużytego tuszu do rzęs

przerwę w lakierze pomiędzy skórką a odrośniętym paznokciem zatuszuj lakierem brokatowym

lakier z brokatem najlepiej usunąć metodą 'na filię'
na lakier nałóż płatek  kosmetyczny nasączony zmywaczem do paznokci i owiń szczelnie folią aluminiową po czym zostaw na kilkanaście minut

po kilkunastu minutach lakier powinien bez problemu zmyć się z paznokci

wsuwki nie będą zsuwały się z włosów jeśli przed wpięciem spryskasz je lakierem do włosów

jeśli nie masz pod ręką bibułek matujących użyj filtra do kawy

zaschnięty i bardzo gęsty tusz do rzęs można reanimować dodając do niego krople do oczu albo płyn do soczewek
Znacie te triki? A może macie jakieś inne?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki!

6 comments:

  1. jednego nie znalam :D tego z brokatem :)

    ReplyDelete
  2. Wiem ze to sie moze wydac perwersyjne ale u mnie GENIALNIE zamiast bibulek matujacych sprawdza sie papier toaletowy (taki bialy). Lepiej wchlania sebum niz niejedne bibulki

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znana i sprawdzona metoda, moim zdaniem nie ma w niej nic perwersyjnego, w końcu używamy do tego CZYSTEGO papieru :P

      Delete
  3. Muszę wypróbować tę sztuczkę z kroplami do oczu i tuszem. Mam tusz, na który wydałam miliony grosiczków, a on po sześciu tygodniach zgęstniał, niedobry. Zamiast ponownie drenować kieszeń (bo cóż, maluje pięknie, tylko jest dla mnie za suchy), to wpuszczę pół kropelki visine :)
    Dzięki!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!