Saturday, December 5, 2015

marshallsowy post zastępczy- zdjęciowa relacja z półek sklepowych

Jestem wyjątkowo mocno zalatana i zarobiona ostatnimi czasy. Marzy mi się wolny wieczór z ciepłym kotem na kolanach i gorącą herbata w garści.
Zanim wróce do swojej długiej listy obowiązków, pokażę Wam co ostatnio widziałam w Marshalls.

nudziakowa paletka cieni w7

zestaw do brwi

dwupoziomowy kompakt rozświetlający z cieniami, pudrem konturującym, czterema błyszczykami i lusterkiem

miniaturki OPI

balsam do ust

tusz Maybelline

jasny krem BB Maybelline

błyszczyk Burt's Bees

w miłej cenie

kolorówka

i tu też

zestawy perfum

mgiełki do ciała i suche szampony

zestaw perfum IM

różowe jabłuszka DKNY

zestawy zapachowe

i tu też

zapachy

i tu

i jeszcze kilka tutaj

meksykańska czekolada do gotowania

sosy, oleje, przystawki i przekąski


3 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!