Sunday, December 6, 2015

męskie pudełko kosmetyczne Target Beauty

W tym miesiącu Target przygotował dwa pudełka kosmetyczne. Jedno dla pań i jedno dla panów. Zamówiłam oba :D Pierwsze przyszło męskie. (Oba miały ten sam numer nadania przesyłki i śledzenia przez inetrent, więc mam nadzieję że to drugie (dla mnie) jest troszkę opóźnione, i nie zaginęło w podróży..)

Zawartość:

pięć konkretnych męskich gadżetów

do pudełka była dodana karta z kuponem na upust $3 przy zakupach pielęgnacji wartych $15

spora miniaturka żelu pod prysznic AXE

maszynka z wymiennymi nakładkami z pięcioma ostrzami

antyperspirant Gilette w żelu

wersja wzmocniona ;)

żel do mycia ciała i twarzy Dove

antiperspirant Degree w sprayu
ulubiona marka antyperspirantów mojego męża- do tej pory używał w sztyfcie;
dopiero niedawno do USA weszły antyperspiranty w sprayu (na wielką skalę) do tej pory dostępne były jedynie zwykłe dezodoranty do ciała.. (przez wiele lat robiłam sobie zapasy antyperspirantów w sprayu w Polsce i przywoziłam tutaj, bo w sklepach były same sztyfty)

taka mała ciekawostka na koniec- porównanie pudełek męskiego (z prawej) i dla pań (z lewej)
Za pudełko zapłaciłam $5 plus darmowa wysyłka.
Buziaki!

2 comments:

  1. Super, że macie w końcu dostępne spraye. A jak jest z antyperspirantami w kulce? Są dostępne? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!