Wednesday, December 2, 2015

mój jedyny zakup w czasie szalonych czarnopiątkowych wyprzedaży

W ubiegły weekend był czas największych amerykańskich wyprzedaży. Black Friday i Cyber Monday. W tym roku jakoś słabo mnie ciągnęło do zakupów (i bardzo dobrze ;)
Zdecydowałam się złożyć jedno zamówienie. Moje najulubieńsze perfumy Victoria's Secret były w promocji 50% taniej (co nie zdarza się często). Kupiłam butelkę o pojemności 50ml za $25 (plus dorzuciłam do zamówienia dwie sztuki bielizny, żeby załapać się na darmową wysyłkę).


Perfumy Bombshell to połączenie owocu pasji (passion fruit), piwonii, grapefruita, waniliowej orchidei, mandarynki, ananasa, piżma, truskawki, jaśminu, drewna, mchu, konwalii i czerwonych jagód. Uwielbiam.
Jest to jeden z tych zapachów, które utrzymują się na mojej skórze cały dzień i część nocy.

moja dotychczasowa duża butelka o pojemności 100ml
dostałam ją na urodziny w lutym 2014

jest już na wykończeniu

nowy maluszek w opakowaniu

tył opakowania i opis zapachu

uwielbiam

a to dwie pary gacioszków, które dorzuciłam do zamówienia

szaro-różowe

i z logo VS
Buziaki!

8 comments:

  1. Muszą pięknie pachnieć ja ostatnio zakupiłam forever sexy pachnie nieziemsko <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam :) ale bardzo chętnie powącham jak tylko będę miała okazję

      Delete
  2. buteleczka wygląda zachęcająco ;)

    ReplyDelete
  3. Gacioszki mnie zainteresowały, śliczne i urocze :) Buziak Kochana :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje pierwsze z VS :) mam nadzieję, że będą wygodne :D
      Buziaki! :*

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!