Monday, December 14, 2015

moje zapachy: grupa fioletowo-niebieska

Zaczynam serię postów o moich zapachach podzielonych na grupy kolorystyczne.
Dzisiaj grupa niebiesko-fioletowa.

najskromniejszy zbiór: tylko 5 flakoników

Dolce&Gabbana Light Blue- jeden z moich pierwszych poważniejszych zapachów
Nuty zapachowe- sycylijska cytryna, cedr, jabłko, bambus, piżmo, jaśmin, dzwonek, biała róża, bursztyn
Cudny zapach cedru i świeżego powietrza w połączeniu z letnimi cytrusami i owocami :) lubię go o każdej porze roku.

Yves Rocher- So Elixir Purple- dostałam w prezencie do zamówienia jak byłam w Polsce :)
Polubiłam go od pierwszego użycia i uwielbiam do teraz <3
Nuty zapachowe: paczula, tuberoza, kadzidło, tonka, bergamotka, wanilia, vetiver, drewno, benzoina

Paris Hilton- Tease, kwiatowy, kremowy, otulający zapach (w nadmiarze może męczyć nos)
zostawiłam go na chłodniejsze miesiące, bo w upały nie mogłam oddychać jak nim pachniałam ;)
Nuty zapachowe: tuberoza, jaśmin, czerwone jabłko, rozgrzany piasek, brzoskwinia, plumeria, bergamotka, drewno, bursztyn.

BCBG Max Azria- Bon Genre
zapach na chłodne miesiące- pieprz, przyprawy, owoce i kwiaty
Nuty zapachowe: paczula, czerwone jagody, wanilia, drzewo sandałowe, orchidea, czarny pieprz, bursztyn, liczi,  kardamon, jaśmin, tuberoza, bergamotka

Katy Perry Royal Revolution- bardzo przyjemny borówkowo-jagodowy słodki zapach
nuty zapachowe: tarnina, orchidea waniliowa, granat, skóra, kwiat pomarańczy, różowa frezja, piżmo,  jaśmin, drzewo sandałowe
Buziaki!

4 comments:

  1. Ja mam jeden fioletowy flakon. Z Avon ;)

    ReplyDelete
  2. Wstyd sie przyznac, ale jestem maniaczka perfum, nawet sie boje policzyc, :))
    Wszystko co pachnie, swieczki, kominki wklady do kontaktu z Bath and Body works.
    Aromaterapia po prostu.
    Moim ostatnim odkryciem jest Vanilla Tobacco od Toma Forda. no uwielbiam po prostu, :))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!